Bezárás
BezárásVálassz várost
BezárásVálassz várost

Országos Nyitóoldal / Blog / Sajtóközlemény / A Dove bebizonyította: a szépség hozzáállás kérdése

A Dove bebizonyította: a szépség hozzáállás kérdése

A Dove bebizonyította: a szépség hozzáállás kérdése információk

A Dove bebizonyította: a szépség hozzáállás kérdése
 
Egy új társadalmi kísérlet rávilágított arra, hogy a nők folyamatosan küzdenek szépségük felismerésével

Minden nőben megvan az erő, hogy gyönyörűnek, magabiztosnak és sugárzónak érezze magát, a Dove által végzett, és a maga nemében egyedülálló társadalmi kísérlet szerint. A kérdésekre adott válaszokból kiderült, hogy a nők riasztóan nagy, összesen 80%-a érzi rosszul magát a kinézete miatt[1], ugyanakkor a kutatás az alábbira is rávilágított: a megfelelő hozzáállás utat engedhet, hogy  a nők átengedjék magukat a szépségnek, amely ott él bennük.  A kísérletet egy rövidfilm dokumentálja a Youtube.com/Dove oldalon: Dove: Szépségtapasz
A kísérlet vezetője a New York Times bestseller írója Dr. Ann Kearney-Cooke pszichológus volt, aki nem kevesebb, mint harminc éve folytat tudományos kutatásokat a női testkép és önbecsülés témakörében.
A kísérlet során Dr. Kearney-Cooke felkérte a résztvevőket, hogy viseljenek két hétig egy egyedi “szépségtapaszt”, melytől szebbnek fogják érezni magukat. Ezt követően a nőket megkérték, hogy számoljanak be a két hétben átélt személyes tapasztalatukról, mely gyökeresen megváltoztatta az életüket. A hölgyek kivétel nélkül úgy érezték, hogy a “szépségtapasz“ javított az önbecsülésükön, ezért a magánéletükben is olyan mértékű változás következett be, amekkorát korábban remélni sem mertek.
A kísérlet végén elárulták a nőknek, hogy a “szépségtapasz” valójában nem tartalmazott semmit, és azt, hogy szépnek érezték magukat, csakis önmaguknak, a bennük rejlő szépségnek köszönhetik.
“Ha egy nő szépnek érzi magát, akkor boldogságot, magabiztosságot sugároz, és ez jelentős hatással van az életére” – mondta Dr. Kearney-Cooke. “A kísérlet alanyai – sok más nőhöz hasonlóan – küzdenek azért, hogy felismerjék saját szépségüket, és ez súlyosan érinti a mindennapjaikat. Ezzel az úttörő jelentőségű kísérlettel be akartuk bizonyítani, hogy a szépség hozzáállás kérdése, az erő, amitől a nők szépnek érezhetik magukat, belülről fakad.”
 
A szépség hozzáállás kérdése
 
A Dove: Szépségtapasz című filmből világossá válik, hogy az alacsony önbecsülés milyen sok területen van hatással a nők életére. Amint egy nő elégedettebbé válik a külsejével, a személyes kapcsolatai is kivirulnak és sokkal optimistább lesz a napi rutin során is. Az egyik kísérletben részt vevő hölgy elárulta, hogy mindig is szégyellte a karját és kerülte a vásárlást. Már néhány napja tartott a kísérlet, amikor egyre szebbnek kezdte érezni magát, és életében először elhívta a lányát vásárolni. Felejthetetlen napot töltöttek együtt, és olyan ruhákat próbáltak fel, melyekről álmodni sem mert korábban. A Dove reméli, hogy a Szépségtapasz film főszereplőinek inspiráló történetei olyan példát mutatnak, amely erőt és bátorságot ad a nőknek, és segít nekik felismerni a saját szépségüket.
 
“Nők ezrei mesélik nap mint nap, hogy milyen problémás kapcsolatot ápolnak szépségükkel, és ez mennyire rányomja bélyegét a magabiztosságukra és a boldogságukra” – mondta Zelenák Katalin, a Dove magyarországi márkamenedzsere.
“A Dove: Szépségtapasz film tökéletesen bemutatja, hogy a pozitív hozzáállásnak, nyitottságnak köszönhetően a nők szebbnek érezhetik magukat. Reméljük, hogy sikerült minden nőt inspirálnunk, és segítünk nekik abban, hogy ezentúl máshogy tekintsenek önmagukra.”
A Dove minden nőre számít, hogy egy olyan világot teremthessünk, melyben a szépség a magabiztosság forrása, nem pedig a szorongásé. Amikor a nők kirobbanó formában érzik magukat, egyúttal boldogabbak is. A Dove hisz annak fontosságában, hogy a nők felismerjék magukban a szépséget, ezáltal inspirálni tudják a következő generációt.


[1] Globális Dove Kutatás: The Real Truth About Beauty: Revisited (2011)

Az Unilever Magyarországon

Az Unilever világszerte több mint 400 márkával mintegy 190 országban van jelen 
az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán. 
Évente 170 milliárd terméket vásárolnak a fogyasztók az Unilevertől. 
A vállalat 51 milliárd eurós forgalmat ért el 2012-ben. 
Az Unilever világszerte 173 ezer embert foglalkoztat.
Az Unilever 2010-től egy új személetre és három pillérre épülő, 
hosszú távú fenntarthatósági terv megvalósításába kezdett, amelyben vállalta, 
hogy miközben megkétszerezi forgalmát, felére csökkenti környezetterhelését. 
A vállalat által kidolgozott Unilever Fenntarthatósági Terv egyedülálló módon 
nem csupán a saját vállalati működéséből származó káros hatások csökkentésére, 
de a termékei teljes életciklusára koncentrál. Az Unilever Magyarországon is arra törekszik, 
hogy minél jobban segítse a társadalmat és csökkentse környezetterhelését.
Az Unilever a felelős vállalati magatartás elkötelezettje. Magyarországon például a Segíts okosan! programban megvásárolt termékek után összegyűlt 1 forintosokból 2009 óta 175 defibrillátor készülékkel látta el az Országos Mentőszolgálatot, melynek köszönhetően nincs hazánkban olyan mentőautó, amelyik nem rendelkezik az életmentő műszerrel.
Az Unilever igazoltan is sokszínű vállalat, működéséért 2011-ben és 2013-ban is TOP10 Sokszínű Szervezet díjat kapott. A Veszprémi Jégkrémgyár korszerűsítési projektjét 2013-ban Greennovációs Nagydíjjal jutalmazták.
A 120 éve működő Unilever hazai leányvállalata 1991-ben jött létre. Az Unilever Magyarország Kft. a szlovéniai, a horvátországi és a bosznia-hercegovinai vállalatokkal együtt a Magyarország és Adria Régió cégcsoport része budapesti központtal. Az Unilever Magyarországon három gyárral rendelkezik: a Nyírbátori Háztartás-vegyipari Gyárral, a Veszprémi Jégkrémgyárral és a Röszkei Élelmiszergyárral. A vállalat a budapesti irodában és a három gyárban több mint 1600 munkavállalót foglalkoztat.

Az Unilever főbb tevékenységei Magyarországon

  • jégkrémek gyártása és forgalmazása
  • margarin forgalmazása
  • mustár, ketchup, majonéz forgalmazása
  • levesporok és ételízesítők gyártása és forgalmazása
  • tisztítószerek gyártása és forgalmazása
  • testápolószerek forgalmazása

 

Az Unilever Magyarországon forgalmazott márkái

Élelmiszer üzletágban:

Bertolli, Delikát, Delma  Flora, Globus, Knorr, Liga, LiptonRama, Saga

Háztartásvegyipari- és kozmetikai üzletágban:

Cif, Domestos, Flóraszept, Coccolino, Amodent, Axe, Baba, Dove, Gabi, Impulse, Rexona, Signal, Toni&Guy,

Jégkrém üzletágban:

Algida, BigMilk, Carte D’Or, Cornetto, Magnum

Dr. Ann Kearney-Cooke

Dr. Ann Kearney-Cooke Ph.D. tanácsadó pszichológus az egyik legelismertebb nemzetközi szakértője a női testnek, és a wellness témáknak. A neves szakember, aki a New York Times bestseller írója, nem kevesebb, mint harminc éve folytat tudományos kutatásokat a női testkép és önbecsülés témakörében. A Columbia Egyetem a Nemspecifikus Orvostudományi Társaság köztiszteletben álló tagjává választotta, a “Segítünk a lányoknak erős nőkké válni” projekt megvalósításáért és vezetéséért.
Dr. Ann jelenleg pszichológusként praktizál a Cincinnati Pszichoterápiás Intézetben.


Fizetett hirdetés

Még több Blog Városom.hu-n

Fókuszban a damaszkuszi rózsás natúrkozmetikumok

A rózsa és a testápolás kapcsolata a legtöbbünk fejében az illatosítás valamilyen formáját jele...

A környezetbarát az új trend: megújult a Sante natúrkozmetikai termékcsalád!

Néhány különleges termékinnovációval és lendületes, új arculattal rukkolt elő a Sante natúrkozm...

Természetes szupererő? - Ime 5 kihagyhatatlan superfood!

Nyers kakaó, chrolella, maca por, goji bogyó és chia mag. Néhány azon szuperételek közül, melye...

Vélemények, hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned, ha nem vagy még regisztrált felhasználónk kattints ide

Blog

Eseménynaptár

Fizetett hirdetés


Fizetett hirdetés

Már 19

Rejtélyek Szobája
Fantasztikus szórakozás, mozijegy áron! Több, mint egy órátok van arra, hogy különböz...
Budapest

Már 19

Számtalan szabadidős lehetőség, családi-és gyermekprogramok, finom ételek, zamatos boro...
Festői környezetben várunk mindenkit - számtalan szabadidős lehetőséggel! Nálunk jól
Balaton

Fizetett hirdetés

Megosztom



Blog kereső Városom.hu

    

Partnereink




Facebook