Bezárás
BezárásVálassz várost
BezárásVálassz várost

Országos Nyitóoldal / Blog / Sajtóközlemény / A LEGO globális árbevétele 15 százalékkal nőtt 2014 első félévében

A LEGO globális árbevétele 15 százalékkal nőtt 2014 első félévében

A LEGO globális árbevétele 15 százalékkal nőtt 2014 első félévében információk


A LEGO globális árbevétele 15 százalékkal nőtt 2014 első félévében
 
Az összes régió tekintetében tapasztalt két számjegyű növekedés 11,504 milliárd dán korona forgalmat eredményezett 2014 első félévében, amiben nagy szerepe volt a LEGO® Movie termékek sikerének.
 

Az időközi eredmény főbb pénzügyi adatai:

• A bevétel 2014 első félévében 15 százalékkal nőtt a múlt év azonos időszakához képest, a helyi pénznemben mérve (azaz az átváltási árfolyamok hatását kizárva).
• 2014 első félévének bevétele dán koronában 11 százalékkal, 11,504 milliárd dán koronára nőtt, szemben a múlt év azonos időszakára vonatkozó 10,408 milliárd dán koronával.
• Az üzleti eredmény (az adózás, kamatfizetés és rendkívüli tételek előtti nyereség) 2014 első félévére vonatkozóan 3,632 milliárd dán korona volt, szemben a 2013 első félévében elért 3,246 milliárd dán koronával, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
• A nettó nyereség 2014 első félévében 2,715 milliárd dán korona volt, szemben a 2013 első félévi 2,381 milliárd dán koronával.
• A működési tevékenységekből származó készpénzforgalom 3,383 milliárd dán korona volt, szemben a 2013 első félévében elért 2,908 milliárd dán koronával

 

A pénzügyi eredmények kapcsán nyilatkozva a LEGO Csoport elnök-vezérigazgatója, Jørgen Vig Knudstorp a következőket mondta:

„A 2014 első félévében elért bevételünk több mint háromszorosa a hat évvel ezelőtti, 2008-as első félévi bevételünknek. Nagyon elégedettek lehetünk ezzel az eredménnyel, ami mutatja az elmúlt években tapasztalt igen nehéz gazdasági körülmények ellenére elért növekedést. A 2014 első félévének eredménye annak köszönhető, hogy olyan LEGO® termékeket tudunk kifejleszteni, forgalomba hozni és forgalmazni, amelyek a világ minden táján a gyerekek kívánságlistáinak élén vannak. Különösen nagy örömmel tölt el minket, hogy az olyan klasszikusok, mint például a LEGO City, a LEGO Creator, a LEGO Technic és a LEGO Star Wars™ továbbra is erőteljes növekedést mutatnak világszerte.”


A LEGO Movie termékcsalád meghaladta a várakozásokat

2014 első félévében a bevétel növekedéséhez jelentős mértékben hozzájárultak a LEGO Movie termékek, amelyek A LEGO Kaland című film 2014-es világpremierje kapcsán kerültek forgalomba.

„Nagyon fellelkesít bennünket a LEGO Movie termékek fogadtatása, amelyek jelentős mértékben növelték bevételünket 2014 első félévében.” – fejtette ki John Goodwin Executive Vice President és CFO, hozzátéve:

„A LEGO Movie azt a mindannyiunkban meglévő kreativitást ünnepelte, ami egyben az általunk kidolgozott LEGO termékek alapja is. Minden LEGO készlet sokoldalú, a kreatív építést elősegítő játékélményt kínál, és ez az, amit folyamatosan kínálni szeretnénk a gyerekeknek a világ minden részén.”


Erőteljes növekedés minden régióban

2014 első félévében a LEGO Csoport az értékesítés széles körű fellendülését tapasztalta azokban a régiókban, ahol üzleti tevékenységet folytat.

„A fogyasztói értékesítés növekedése Európában, Észak- és Dél-Amerikában, valamint Ázsiában kétszámjegyű volt, amivel minden okunk megvan az elégedettségre, tekintve, hogy a globális játékpiac igen lassan indult be 2014-ben.” – fejtette ki John Goodwin, hozzátéve:

„Még túl korai lenne arra vonatkozóan nyilatkozni, hogy az erőteljes teljesítmény tükröződik-e majd az egész éves eredményekben is, mivel a LEGO fogyasztói értékesítés a naptári év második felében, a karácsony előtti rövid, pár hetes időszakban koncentrálódik. A LEGO Movie termékek erőteljes teljesítménye pozitív hatással volt 2014 első felében, és a továbbiakban meglátjuk, hogyan alakul a termékcsalád értékesítése A LEGO Kaland 2014 második felében esedékes és széles körben várt DVD megjelenését követően.”


Globális jelenlét – egy sikeres stratégia

Az ázsiai térségben piaconként eltérően alakult a LEGO eladások növekedése. A fogyasztói értékesítést illetően a régión belül Kínában volt tapasztalható a legjelentősebb, több mint 50 százalékos növekedés. Ez alátámasztja a LEGO Csoport azon törekvéseit, hogy folytassa a vállalat globalizálását, hogy Ázsia a jövőben jelentős mértékben járulhasson hozzá a növekedéshez.

2014 áprilisában két fontos alkalom is kapcsolódott ehhez a törekvéshez: az első kínai LEGO gyár hivatalos alapkőletétele Jiaxingben, valamint az új sanghaji iroda felavatása, amely a LEGO Csoport öt fő nemzetközi irodájának egyike.

„Ázsiában hatalmas lehetőségek vannak, és mi még csak a tanulási szakaszban vagyunk, most építjük ki a kapacitásainkat a régióban. A gyár és az iroda a fizikai jelenlétünk komoly kiterjesztését jelenti a térségben. A szingapúri másik fő irodánk mellett a sanghaji iroda, valamint az új gyár lehetővé teszi, hogy a stratégiai szempontból fontos funkciók közel legyenek az ügyfeleinkhez, valamint a kínai és ázsiai gyermekekhez és szülőkhöz” – mondta el Bali, a LEGO Csoport ügyvezető alelnöke.

A döntés, hogy LEGO gyár épüljön Kínában, közvetlen következménye a LEGO Csoport azon törekvésének, hogy a legfontosabb piacok közelében gyártsa termékeit.

„Ez lehetővé teszi számunkra, hogy a LEGO termékeket nagyon gyorsan szállítsuk ki a kiskereskedők és végső soron a gyermekek számára a világ minden részén, világszínvonalú szolgáltatást kínálva ügyfeleink és a fogyasztók részére. Ez sikeres stratégiának bizonyult számunkra, és a LEGO Csoport további globalizálásával reményeink szerint az egész világon még több gyermekhez tudjuk eljuttatni a kreatív játék élményét” – fejtette ki Bali Padda.

2014 első félévében a LEGO Csoport egyéb fontos mérföldköveket is elért ezzel a céllal kapcsolatban.

Európában tovább folytatódott a csehországi LEGO gyár bővítése, a magyarországi Nyíregyházán pedig márciusban egy vadonatúj gyárat avattak fel. A dániai LEGO gyár mellett ezek a gyárak elsősorban az európai piacokon látják el LEGO termékekkel a gyerekeket.

Mexikóban júniusban befejezték a monterrey-i LEGO gyár építését és át is adták azt. A mexikói gyár elsősorban az amerikai piacokat szolgálja ki, és a bővítés várhatóan körülbelül 1 000 új munkahelyet hoz létre.

„Eddig is jelentős erőforrásokat ruháztunk be abba, hogy még globálisabbá tegyük a vállalatot, és ezt a jövőben is folytatjuk, mivel ez az előfeltétele annak, hogy képesek legyünk nagyszerű LEGO élményt biztosítani a gyermekek számára a világ minden táján, és emellett egy olyan, kulturális szempontból sokszínű szervezetet tudjunk kiépíteni, amely globális szinten vonzza a tehetséget és továbbfejleszti azt. Végső soron ez az, ami biztosítja a LEGO Csoport jövőbeni sikereit” – foglalta össze Jørgen Vig Knudstorp.


A sajtóanyagért köszönet a Hill+Knowlton csapatának!


Fizetett hirdetés

Még több Blog Városom.hu-n

Fókuszban a damaszkuszi rózsás natúrkozmetikumok

A rózsa és a testápolás kapcsolata a legtöbbünk fejében az illatosítás valamilyen formáját jele...

A környezetbarát az új trend: megújult a Sante natúrkozmetikai termékcsalád!

Néhány különleges termékinnovációval és lendületes, új arculattal rukkolt elő a Sante natúrkozm...

Természetes szupererő? - Ime 5 kihagyhatatlan superfood!

Nyers kakaó, chrolella, maca por, goji bogyó és chia mag. Néhány azon szuperételek közül, melye...

Vélemények, hozzászólások

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned, ha nem vagy még regisztrált felhasználónk kattints ide

Blog

Eseménynaptár

Fizetett hirdetés


Fizetett hirdetés

Jan 30

Rejtélyek Szobája
Fantasztikus szórakozás, mozijegy áron! Több, mint egy órátok van arra, hogy különböz...
Budapest

Jan 30

Számtalan szabadidős lehetőség, családi-és gyermekprogramok, finom ételek, zamatos boro...
Festői környezetben várunk mindenkit - számtalan szabadidős lehetőséggel! Nálunk jól
Balaton

Fizetett hirdetés

Megosztom



Blog kereső Városom.hu

    

Partnereink




Facebook